تنور انتخابات در استان قزوین گرم شد/ مردم می آیند
کانون هواداران حاج آقا حسینی
حجت‌ الاسلام ‌والمسلمین سید مرتضی حسینی

Picture Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/

قزوین- خبرگزاری مهر: با فرارسیدن ساعت های پایان تبلیغات داوطلبان و گرم شدن تنور انتخاباتی در استان قزوین مردم نیز برای شرکت گسترده در این رویداد مهم سیاسی اجتماعی آماده شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، با گذشت چند روز از آغاز تبلیغات انتخاباتی وجود پوسترهای فراوان تبلیغاتی در سطح شهرها و مناطق مختلف استان نوید بخش شور و اشتیاق داوطلبان برای رقابتی جدی و فشرده برای نشستن بر روی کرسی های مجلس است. 

برپایی جلسات سخنرانی در مساجد، محافل و منازل داوطلبان و هواداران آنها بسیار داغ بود و حتی روستاها شاهد حضور کسانی بود که با شعار خدمت به مردم توانمندی خود را عرضه کردند تا مورد اقبال مردم قرار گیرند. 

آنچه بیشتر جلب توجه می کند عکسهای رنگی زیبا از همه داوطلبان است که با ژستهای خاص تلاش کرده اند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند بروشور و بنرهای تبلیغاتی که فقط با شعاری باید به توانمندی داوطلب مورد نظر خود پی ببری و این روش برای کسانی که با کاندیداها آشنایی ندارند مبهم و شاید کمی برای قضاوت سخت باشد

خبرگزاری مهر در قسمتی از گزارش خود در باره سید مرتضی حسینی می نویسد: سید مرتضی حسینی روحانی شاخصی که گمنام آمد، اما بسرعت توانست با تبلیغاتی هماهنگ و منسجم و چاپ تصاویری جذاب و چشم نواز با ژستهای مناسب تبلیغاتی و ارائه دیدگاههای منطقی و ارزشی نظر دیگران را به خود جلب کند از دیگر داوطلبانی است که در این دوره می تواند خود را به مجلسی ها نزدیک کند و در شرایطی که در ابتدا کمتر کسی برای این شخصیت سیاسی و فرهنگی احتمال پیروزی می داد با برنامه ریزی اطرافیان خود که برخی چهره های رسانه ای نیز هستند رقابتی جدی را با دیگران آغاز کرده است. 

حسینی که توانسته چهره های متدین و مذهبی شهر و اصولگرایان رابه سمت خود بکشاند مورد حمایت جبهه متحد اصول گرایان است و در مجالسی حضور می یابد که جمعیت کثیری به صورت منسجم پای صحبتش می نشینند و با آگاهی وی را برای نمایندگی خود برگزیده اند تا راهی مجلس کنند. 

این داوطلب نیز با چاپ ویژه نامه، انعکاس دیدگاههای خود در روزنامه و هفته نامه های محلی و نیز سخنرانی در مناطق مختلف استان با حمایت اصول گرایان و نیروهای ارزشی و حزب اللهی در رده قابل قبولی از مقبولیت مردمی قرار دارد. 

حسینی که از روحانیون باسابقه فعالیت در سپاه استان است به واسطه ارتباط با نهادها و اخلاق خوش و نیز تعامل منطقی با دیگران از خود چهره ای شفاف و تاثیرگذار ساخته که می تواند در صورت جذب اقبال عمومی به مجلس راه یابد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

بـه وبـلـاگ هـواداران حـجـت‌ الـاسـلـام‌ والـمـسـلمـیـن سـیـد مرتـضـی حـسـیـنـی خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کانون هواداران سید مرتضی حسینی و آدرس qazvin90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 25096
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1